Reklamacije u frizerskom salonu

Svaki dan smo putem medija informirani da imamo pravo na reklamaciju kupljenih proizvoda i usluga.
Međutim primjetila sam u razgovoru sa strankama da se to jako rijetko radi kada su u pitanju frizerske i kozmetičke usluge, iako iskreno ne vidim razlog zašto. Moje osobno mišljenje je da ako sam nešto platila, smatram da ću to i dobiti, zar ne?
Zašto sam se dotakla ove teme?
Iz razloga što sam nedugo bila u prilici da upoznam ženu s kojom sam započela razgovor o ektenzijama koje je stavila. Profi deformacija mi je da volim opipavati kosu kao u ovom slučaju, te kad sam podigla kosu uočila sam da joj na zatiljku nije bio ispran blajh, koji se već dobrano posušio. Kad sam je na to upozorila, i objasnila da joj slijedi gubitak kose na tom dijelu vlasišta, pitala me dali joj ja mogu popraviti štetu. Naravno da mogu, koliko je moguće ali ne vidim razloga zašto da u ovom slučaju plaća moju uslugu kad treba reklamirati u salonu kojem je bila. Kad sam je konačno uvjerila da uz svu nelagodu ode do svojeg frizera i traži reklamaciju dogodilo se sljedeće: vrlo neljubazan doček, nisu smatrali da bi njega kose i frizura trebali biti gratis, da ne govorim o ekstenzijama koje je stavila netom prije kod njih a koje su otpale. Stavljajući se u ulogu korisnika, vrlo neugodno iskustvo.
Ovo je nažalost drastičan primjer i mislim da nije trebao tako završiti ali loša iskustva ne smiju biti razlog da ne izražavamo svoje mišljenje.
Svojim strankama znam reći da ako naručiš u restoranu, npr. zagrebački odrezak, a dobiješ bečki, posve sam sigurna da će na to upozoriti konobara.
Želite obojati dnevni boravak u boju bijele kave, a u trgovini vam pogreškom prodaju žutu. Obojati ćete je žutom ili zamijeniti za boju koju ste htjeli? Hm mislim da ovo drugo jer tko će svaki dan ispijati kavu u prostoriji boje koju ne voli.
Ako kupite cipele koje vam nakon tjedan dana puknu na spoju, uvjerena sam da ćete ih reklamirati.
A što je sa frizerom? Koliko puta ste izrazili svoje negodovanje učinjenom uslugom?
U svakom poslu su pogreške moguće pa tako i u ovom za što postoji niz razloga o kojima ću nekom drugom prilikom .