Nuspojave i štetnost nekih tvari

Dugo vremena sam kroz posao povezana s kozmetičkom industrijom. Prije desetak godina sam u jednom periodu primjetila da su dobavljači počeli mijenjati ambalažu proizvoda. Meni je to bilo neobično a svi su imali sličan odgovor – da se proizvodi unapređuju estetski radi bolje prodaje.

Moja logika mi je govorila suprotno pa sam krenula istraživati i došla do popisa zabranjenih tvari u bojama za kosu koje je baš u tom razdoblju izdalo ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi. Do tada nisam previše razmišljala o sastavu proizvoda jer za zanimanja kozmetičara i frizera u školi se nije govorilo o štetnosti sastojaka za organizam. Sjetila sam se da smo u medicinskoj školi za farmaceuta učili o nuspojavama i štetnosti nekih tvari na organizam i tako sam počela bolje obraćati pažnju na sami sastav proizvoda nego na brend. Teško je bilo pamtiti sve te informacije pa sam u određenim trenucima išla na povjerenje. To se pokazalo lošim odabirom iz razloga ako se neki sastojak makne – što se trebamo upitati – s kojim se sastojkom zamjenjuje? Boljim ili lošijim?

Puno je toga samo stvar dobrog marketinga, kao i u svim drugim granama potrošačke industrije.

Moj savjet vam je čitajte ako stignete, pitajte ako vas zanima. Kada birate, birajte bolje i sigurnije.